Labels

Sunday, April 24, 2011

Kem Kepimpinan SMATS

17-19 April 2011; Persatuan Siswazah Sabah Caw. Kota Belud telah dijemput menjadi fasilitator dan memberi pengisian sempena Kem Kepimpinan SMKA Tun Said pada tahun ini. Kem ini disertai oleh 74 orang ahli MPP sekolah yang terdiri daripada pengawas sekolah, PRS dan pengawas pusat sumber.

Kump. Amir Hamzah bersama fasinya Pengerusi PSSKB
Antara pengisian yang menarik semasa kem ini adalah kuliah berkaitan pengurusan dan protokol, LDK membina istana pasir, eksplorasi dan banyak lagi pengisian yang menarik.

Majlis penutupan program

Suasana ketika menjamu selera
Walaupun pengisian yang agak tegas dan keras namun ia bertujuan untuk mendisiplinkan peserta yang bakal memimpin para pelajar di sekolah.

Riadhah; Follow the Leader
Diharap segala terkasar bahasa terguris kata sepanjang kami PSSKB mengendalikan pengisian program ini hendaklah dimaafkan dan dijadikan iktibar buat kita semua.

LDK; membina istana pasir
Kepada warga pendidik SMATS, kami mengucapkan ribuan terima kasih kerana memberi kami peluang untuk berprogram bersama-sama warga SMATS. Segala kelemahan mohon berbanyak-banyak kemaafan. Semoga program ini dapat melahirkan pelajar yang berkepimpinan serta berakhlak mulia.

LDK; main bola tanpa peraturan

0 comments:

Post a Comment